• Головна
  • Кібератака на Укрзалізницю: як не залишитися без квитка та повернути гроші
21:02, 27 березня

Кібератака на Укрзалізницю: як не залишитися без квитка та повернути гроші

Кібератака на Укрзалізницю: як не залишитися без квитка та повернути гроші

Як відновити квитки Укрзалізниці після кібератаки: рішення для пасажирів. 

22 березня 2025 року кібератака паралізувала систему онлайн-продажу квитків Укрзалізниці. Чимало пасажирів залишилися без квитків або стикнулися з проблемами під час оформлення проїзду. Якщо ви одна з таких осіб, не варто панікувати — є кілька варіантів для вирішення ситуації.

Що робити, якщо квиток не надійшов на електронну пошту 

Перевірте свою електронну пошту на наявність листа від Укрзалізниці з PDF-квитком. Важливо зазначити, що для цього необхідно було додати свою електронну пошту до профілю в застосунку Укрзалізниці.  

  • Якщо квиток не знайдений у папці «Вхідні», обов’язково перевірте і папку «Спам» — часто автоматичні листи потрапляють саме туди.  
  • Якщо ви так і не знайшли квиток, приходьте на потяг хоча б за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити вашу оплату за допомогою запису в банківському застосунку або квитанції про оплату.

Як отримати повернення грошей за квиток  

У разі, якщо квиток не надійшов або з'явились інші труднощі, можна оформити повернення коштів:  

  • Заповніть заявку на повернення коштів через спеціальну форму тут.  
  • Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.

Що робити, якщо кошти були заблоковані для автоматичної купівлі квитка, а він так і не надійшов?  

У випадку, якщо ви резервували кошти для автоматичної покупки квитка, а через кібератаку квиток не надійшов:  

  • Також заповніть заявку на повернення за цим посиланням.  
  • Повернення коштів може зайняти до 30 банківських днів, в залежності від вашого банку.

Що робити, якщо квиток був придбаний після відновлення онлайн-продажів?

Якщо ви купували квиток після 27 березня 2025 року і під час оплати відбувся збій:  

  • Почекайте 5-10 хвилин, потім перевірте свою пошту.  
  • Якщо квиток все ще не надійшов, зверніться через застосунок до розділу «Зворотний зв’язок».  
  • У випадку підтвердження проблеми вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.

Що можна зробити, щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому 

  • Регулярно перевіряйте пошту і особистий кабінет в застосунку Укрзалізниці.  
  • У разі будь-яких збоїв спробуйте зберігати квитанції про оплату та інші підтверджуючі документи, аби у разі потреби мати можливість оперативно довести факт покупки.

"Ми працюємо над тим, щоб мінімізувати наслідки збоїв та відновити повноцінну роботу системи. Просимо пасажирів звертатися у разі виникнення проблем та терпляче ставитися до поточних викликів", — йдеться у повідомленні Укрзалізниці.

Наразі Укрзалізниця робить все можливе для мінімізації наслідків від кібератаки і швидкого відновлення роботи системи. Залишайтеся в курсі всіх змін і не бійтеся звертатися за допомогою.

Ще не підписані на наш Telegram-канал "Головні новини Києва – 44.ua"? Тоді долучайтесь, щоб бути вкурсі усіх актуальних, важливих та перевірених новин Києва, Київської області та України.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Київ #44.ua #квитки #Укрзалізниця
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...