
Кібератака на Укрзалізницю: як не залишитися без квитка та повернути гроші

Як відновити квитки Укрзалізниці після кібератаки: рішення для пасажирів.
22 березня 2025 року кібератака паралізувала систему онлайн-продажу квитків Укрзалізниці. Чимало пасажирів залишилися без квитків або стикнулися з проблемами під час оформлення проїзду. Якщо ви одна з таких осіб, не варто панікувати — є кілька варіантів для вирішення ситуації.
Що робити, якщо квиток не надійшов на електронну пошту
Перевірте свою електронну пошту на наявність листа від Укрзалізниці з PDF-квитком. Важливо зазначити, що для цього необхідно було додати свою електронну пошту до профілю в застосунку Укрзалізниці.
- Якщо квиток не знайдений у папці «Вхідні», обов’язково перевірте і папку «Спам» — часто автоматичні листи потрапляють саме туди.
- Якщо ви так і не знайшли квиток, приходьте на потяг хоча б за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити вашу оплату за допомогою запису в банківському застосунку або квитанції про оплату.
Як отримати повернення грошей за квиток
У разі, якщо квиток не надійшов або з'явились інші труднощі, можна оформити повернення коштів:
- Заповніть заявку на повернення коштів через спеціальну форму тут.
- Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.
Що робити, якщо кошти були заблоковані для автоматичної купівлі квитка, а він так і не надійшов?
У випадку, якщо ви резервували кошти для автоматичної покупки квитка, а через кібератаку квиток не надійшов:
- Також заповніть заявку на повернення за цим посиланням.
- Повернення коштів може зайняти до 30 банківських днів, в залежності від вашого банку.
Що робити, якщо квиток був придбаний після відновлення онлайн-продажів?
Якщо ви купували квиток після 27 березня 2025 року і під час оплати відбувся збій:
- Почекайте 5-10 хвилин, потім перевірте свою пошту.
- Якщо квиток все ще не надійшов, зверніться через застосунок до розділу «Зворотний зв’язок».
- У випадку підтвердження проблеми вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.
Що можна зробити, щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому
- Регулярно перевіряйте пошту і особистий кабінет в застосунку Укрзалізниці.
- У разі будь-яких збоїв спробуйте зберігати квитанції про оплату та інші підтверджуючі документи, аби у разі потреби мати можливість оперативно довести факт покупки.
"Ми працюємо над тим, щоб мінімізувати наслідки збоїв та відновити повноцінну роботу системи. Просимо пасажирів звертатися у разі виникнення проблем та терпляче ставитися до поточних викликів", — йдеться у повідомленні Укрзалізниці.
Наразі Укрзалізниця робить все можливе для мінімізації наслідків від кібератаки і швидкого відновлення роботи системи. Залишайтеся в курсі всіх змін і не бійтеся звертатися за допомогою.
Ще не підписані на наш Telegram-канал "Головні новини Києва – 44.ua"? Тоді долучайтесь, щоб бути вкурсі усіх актуальних, важливих та перевірених новин Києва, Київської області та України.