
Симптоми і причини несправності паливної системи дизельних моторів

Сучасні дизельні двигуни коштують дорожче за бензинові аналоги того самого об'єму, причиною чого є складність влаштування перших. А вона викликана сучасними вимогами щодо екологічності вихлопу, економічності та надійності, яка забезпечується системою подачі палива.
Власнику дизельного авто варто знати типові ознаки роботи ДВЗ, що вказують на необхідність ремонту паливної системи в Києві, і їхні джерела.
Поганий запуск
- Мотор довго не запускається або глухне через пару хвилин? Тоді час замовити позапланову діагностику паливної системи в Києві, а саме:
- Регулятора або підкачувального насоса;
- ПНВТ - у ньому може накопичуватися повітря, або пристрій внаслідок зносу не забезпечує необхідного тиску;
- Форсунок - їх перевіряють незалежно від підозр щодо інших деталей системи. Взимку на них часто намерзає невідповідне паливо;
- Паливного бака. Конденсат, що скупчився всередині, призводить до утворення пластівців, які забивають паливопровід.
Втрата потужності

- Провали тяги, неможливість досягти бажаної швидкості вказують на такі проблеми:
- Неправильне регулювання або вихід з ладу ПНВТ. Ремонт ПНВТ у Києві може бути проведений тільки спеціалізованим автосервісом - якщо ви не хочете зіткнутися з цією проблемою;
- Засмічення паливопроводу або потрапляння повітря в магістраль;
- Знос форсунок або їх кріплення;
- Порушення кута випередження впорскування;
- Засмічення фільтра тонкого очищення, що затримує паливну суміш.
Поява нетипових шумів під час роботи дизеля
- Під час натискання газу з'явилося дробове постукування або мотор занадто різко звучить? Джерелом неполадок можуть бути:
- Неправильне регулювання форсунок. Дуже часто воно виявляється вже після того, як ви забрали машину з автосервісу. Ремонт форсунок у Києві можна доручати тільки майстерні, що має в своєму розпорядженні спеціалізоване обладнання, тому що жоден гаражний геній не забезпечить точне налаштування цих елементів паливної системи;
- Зміщення фази впорскування - ще один результат кустарної роботи або втручання "універсальної" СТО;
- Засмічення сопла форсунок як причина поганої фільтрації палива або розгерметизації системи;
- Повітря в паливопроводі.
Нестабільна робота двигуна на холостому ходу
У разі виявлення цього симптому слід перевірити:
Наявність повітря між фільтром і ПНВТ;
Стан опорної пластини ПНВТ;
Стан розпилювача і роботу форсунок.
Якщо виключити ці неполадки, пов'язані з паливною системою, проблеми доведеться шукати в механічній частині двигуна.
Збільшення витрати пального
Якщо це не корелює зі збільшеним навантаженням на двигун, то ремонт паливної апаратури в Києві за таких симптомів зводиться до усунення засмічень і повітряних пробок, а також/або регулювання випередження впорскування.
Активація індикатора Check Engine
Винуватцем "запаленого моторчика" на приладовій дошці може бути:
- Невідрегульований клапан ПНВТ - ще одна причина непрофесійного ремонту;
- Повітря в паливопроводі;
- Зламаний паливний датчик.
Мимовільна зміна частоти обертання колінвалу
Із "плаваючими" оборотами зазвичай пов'язані:
- Розгерметизація паливної системи;
- Зношення ПНВТ або форсунок;
- Низька якість солярки або масла.
Характерний колір вихлопу
Про можливі проблеми з паливною системою говорить синій (сизий) або чорний дим з вихлопної труби. Вони вказують на знос ПНВТ або форсунок, і починати перевірку треба саме з них, тому що на розбирання і ремонт паливної системи ціна в Києві хоча і висока, але завжди нижча, ніж ті самі операції з двигуном, втручатися в який варто лише після виключення інших джерел поломок.
Хороші пропозиції з ремонту паливної апаратури дизельних моторів можна знайти за посиланням https://turbosto.com.ua/ua/, що належить спеціалізованому автосервісу TurboSTO.