• Головна
  • Розбираємося, як вивести офлайн бізнес в онлайн
Новини компаній
09:00, 22 вересня 2020 р.

Розбираємося, як вивести офлайн бізнес в онлайн

Новини компаній

Важко знайти сферу життя, яка б залишалася осторонь процесу перенесення ділової та соціальної активності в онлайн, що динамічно розвивається. Сьогодні через Інтернет можна замовити практично будь-які товари, оплатити покупки і послуги, дізнатися останні новини, і навіть знайти відповіді на питання, що цікавлять. Адже не дарма жартома кажуть, що Google знає все. Природно, бізнес також не залишається осторонь від сучасних тенденцій. Оскільки власний сайт - це ефективний інструмент для пошуку нових клієнтів і збільшення продажів. Безліч ділових людей змогли гідно оцінити величезні можливості всесвітньої павутини для підвищення прибутковості бізнесу.

Розбираємося, як вивести офлайн бізнес в онлайн, фото-1

При цьому досі деякі власники компаній традиційно вважають, що їхня сфера діяльності та Інтернет ніяк не пов'язані між собою. Або, в кращому випадку, відкривають свій сайт, розміщують там інформацію і думають, що справу зроблено. Мовляв, представництво в мережі відкрито, а далі добрі Гугл з Яндексом за руку приведуть на поріг натовпи покупців із мішками, набитими пачками грошей. Однак не все так просто. З одного боку, сміємо з упевненістю стверджувати, що будь-який бізнес можна "розкрутити" в Інтернеті. З іншого боку, як і в кожній справі, тут потрібен кваліфікований і грамотний підхід. В ідеалі для перенесення ділової активності з офлайну в онлайн необхідно звернутися до професіоналів. Хороша веб студія з досвідом реалізації багатьох успішних проєктів перетворить сайт замовника на ефективний засіб заробляння грошей.

Як ви знаєте, питати краще за все у тих, чий досвід підтверджений не одним десятком проєктів, тому за більш детальними відповідями ми вирішили звернутися до керівника веб студії VOLL - Віталія.

Розбираємося, як вивести офлайн бізнес в онлайн, фото-2

Не важливо, що ти продаєш. Важливо як!

Чому будь-який бізнес можна вивести в онлайн? Річ у тім, що існують загальні принципи і "правила гри", які не залежать від конкретної сфери діяльності.

Пояснимо на прикладі:

Один із наших клієнтів, тепер уже постійних, свого часу відкрив точку з продажу систем електроопалення. Починалося все із самостійного відвантаження товару, встановлення та обслуговування, потім справа пішла. Знайшов тямущих співробітників, які люблять свою роботу і знають всі її нюанси. Загалом бізнес виріс до власного складу і п'яти точок продажів, розташованих у різних кінцях міста.

При цьому до створення свого сайту і реклами в Інтернеті знайомий ставився скептично. Посилаючись на те що - "у мене ж монтаж систем, а дріт онлайн не прокласти, регулятор не заміниш, кімнату не обігрієш!" Але два роки тому він прийшов і сказав: треба щось міняти - бізнес почав приносити менше прибутку, причому падіння доходів набуло регулярних і загрозливих розмірів, дзвінків стало менше! Ми обговорили вступні дані, проаналізували конкурентів і розробили спочатку сайт-каталог, а потім і інтернет-магазин. Запустили, налаштували рекламу і почали роботу з просуванням у ТОП-10!

Розбираємося, як вивести офлайн бізнес в онлайн, фото-3

Яка ситуація сьогодні? Наш знайомий за допомогою сайту значно розширив клієнтську базу, не просто повернув втрачені позиції, а збільшив прибуток у рази!!! Завдяки можливості замовлення онлайн і детального опису кожного продукту на сайт, було залучено й утримано велику кількість клієнтів, деякі з них рекомендували сайт, тільки через його експертність і зручність. Також відгуки вдячних клієнтів стимулювали збільшення кількості переходів на сайт і відповідно замовників. Якщо говорити про результати просування - наш клієнт тепер ТОП-1. І це саме той результат, до якого ми прагнули, обговорюючи проєкт ще на старті!

Етапи виведення бізнесу в онлайн

Будь-який проєкт приречений на успіх, якщо він реалізується за чітким планом командою кваліфікованих фахівців. Процес переведення ділової активності в Інтернет складається з таких важливих етапів:

  • Найважливіший етап - розробка сайту згідно з вимогами клієнта. Формат ресурсу може бути різним, це обговорюється із замовником. Усе залежить від завдань, які хоче вирішити власник бізнесу. Комусь буде достатньо односторінкової "візитки", а іншим потрібен функціональний інтернет-магазин, наповнений корисним контентом бізнес-портал або майданчик для онлайн торгівлі.
  • Для швидкого пошуку клієнтів потрібна контекстна реклама із застосуванням Google Ads. Реклама - двигун торгівлі, а організована професіоналами кампанія охопить цільову аудиторію. Причому не тільки виходячи з інтересу до бізнесу замовника, а й з урахуванням його місця розташування і віку. Також використовуються інші інструменти, такі як просування в соціальних мережах і банерна реклама.
  • SEO оптимізація і просування сайту в пошукових системах. Тільки провідні місця у видачі Гугла забезпечать достатню кількість переходів на сайт. Статистика стверджує, що лише 5% користувачів мережі відкривають другу сторінку з результатами пошуку. Тому бути в ТОПі надзвичайно важливо для успіху проєкту.

Робота з репутацією SERM - підвищення довіри до бренду в мережі. Створення позитивного образу клієнтоорієнтованої компанії, що надає якісний сервіс і пропонує найкращі ціни - важливе завдання. Його вирішення значно підвищить ефективність ведення бізнесу в Інтернеті.

Реалізацію такого відповідального проєкту слід доручити грамотним фахівцям, за плечима яких створення, просування і підтримка безлічі успішних сайтів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Високі оцінки користувачів за Корисність
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...