• Головна
  • Повістки Укрпоштою: в ТЦК пояснили, як і кому надсилають
14:02, 22 жовтня

Повістки Укрпоштою: в ТЦК пояснили, як і кому надсилають

Повістки Укрпоштою: в ТЦК пояснили, як і кому надсилають

Міністерство оборони України започаткувало новий механізм доставки повісток військовозобов'язаним через Укрпошту.

За інформацією від представників територіальних центрів комплектування, формування списків для розсилки здійснюється безпосередньо Міністерством оборони через систему "Оберіг", а не місцевими ТЦК.

Як пояснив Олег Короченко, начальник адміністративного відділу районного ТЦК у місті Києві, в сюжеті Факти. ICTV роль центрів комплектування обмежується формуванням та затвердженням самих повісток електронним підписом.

"До нашої компетенції входить фактично тільки сформувати ці повістки. Зафіксувати їх або затвердити електронним підписом і тоді вже вони відправляються до адресату певним ланцюгом", - підкреслив він.

Повістки надсилаються як особам, які нещодавно оновили свої дані через систему "Резерв плюс", так і тим, хто раніше не з'являвся до ТЦК.

Після отримання повістки військовозобов'язаний має протягом семи днів з'явитися до територіального центру комплектування за місцем обліку з військово-обліковим документом. У разі наявності поважних причин неявки, визначених постановою Кабміну №560, громадянин повинен документально підтвердити такі обставини.

"Після прибуття проводиться вивчення кожного військовозобов'язаного щодо ступеня придатності, наприклад, він відправляється на ВЛК. Якщо він має відстрочку або підстави на відстрочку, то в порядку постанови Кабміну № 560 запускається інша процедура. Далі проводиться вивчення професійно-ділових якостей кожного військовозобов'язаного з метою визначення найкращого його використання у ЗСУ, якщо звичайно він підлягає призову. За результатами зазначених заходів, вже формуються команди на призов, на відправку або особи, наприклад, укладають контракти зі Збройними Силами. Тобто, призов в тому чи іншому вигляд", - пояснив Короченко.

Однак новий механізм виявив певні недоліки. За словами представника ТЦК, система потребує доопрацювання, оскільки фіксуються випадки помилкового надсилання повісток особам, які мають відстрочку або бронювання, а також людям з інвалідністю. Крім того, процес доставки повісток через пошту виявився досить тривалим.

На його думку, необхідно проаналізувати перший досвід впровадження системи та внести відповідні корективи для підвищення її ефективності.

Деталі у відео:

Раніше ми писали про ТОП-7 систем ППО, що оберігають столицю.

Ми маємо Telegram-канал "Головні новини Києва – 44.ua" – джерело важливих, актуальних та перевірених новин Києва, столичного регіону та України. Долучайтесь.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Київ #новини #ТЦК #Укрпошта #мобілізація
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...