• Головна
  • Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024
Новини компаній
09:00, 28 серпня

Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024

Новини компаній
Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024, фото-1

В Києві 5-6 вересня у складі 500+ учасників пройде XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу.

Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Партнери виставки

  • Генеральний Партнер – STRATEG
  • Батарейки НАША СИЛА - Наш Сильний Партнер
  • IT Партнер - Спілка Автоматизаторів Бізнесу
  • Головний партнер з міжнародної доставки вантажів - Freight Transport Partner
  • Технологічний партнер - Listex
  • Партнер з лояльності - Art Nation
  • Партнер з впровадження e-ТТН - Linkos Group
  • Трансформаційний Партнер – EALC
  • Партнер кава-брейку – Discaf
  • Аналітичний Партнер - Datawiz
  • Офіційний Партнер з безпеки- Sheriff
  • Партнер з пакувальних рішень - Istok
  • Партнер з якісних продуктів харчування Бестком Дистриб'юшн & Isstormur International
  • Інноваційний партнер - Фреш Айдіес
  • Кулінарно-освітній медіа партнер – Culinara

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

  • Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна" Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.
  • Ігор Руденко, засновник бренду "НАША СИЛА". Тема: Від ВТМ до відомого бренду
  • Алла Ковалевська, комерційна директорка «Auchan Україна». Тема: Екологічна еволюція в PrivateLabel: Пакування та маркетинг для виходу українських ВТМ Ашан на міжнародний ринок
  • Олексій Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department Freight Transport Partner. Тема: Імпорт та експорт - Ефективна складова вашого бізнесу
  • Дарія Іванченко, комерційна директорка NOVUS. Тема: Кризовий менеджмент ВТМ: Особливості, ризики, і створення умов ефективної реалізації продукту.
  • Оксана Міцкевич, керівник центру розвитку Рітейлу ПрАТ «МХП». Тема: Створення сильної брендової історії: Використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
  • Ірина Яковченко, керівник з ВТМ мережі мультимаркетів Аврора. Тема: Підходи до управління ВТМ в сучасних ринкових умовах
  • Сокирко Андрій, директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ "Вересень плюс". Тема: Створення та просування товарів ВТМ. Приклад «Файно Маркет».
  • Альона Штанько, начальник Управління ВТМ Metro Cash and Carry Ukraine та Жук Костянтин, менеджер з якості Metro Cash and Carry Ukraine. Тема: Як українському виробнику інтегруватися у зарубіжний ритейл.
  • Валерія Марфут, Заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів EVA. Тема: Кейс ТМ JOY diapers for you. Туторіал "Як увійти в брендозалежну категорію та вийти на рівень лідера"
  • Ірина Громова, директорка з маркетингу Art Nation Loyalty. Компанія спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлерів та розробляє фіджитальні товари для FMCG. Тема: Гейміфікація для збільшення продажів: кейс "Гусь Призолов".
  • Данило Іванов, Менеджер з розвитку проектів Listex. Тема: Удосконалення цифрового контенту. Використання Hero Image, lifestyle image та 3D-image для підвищення ефективності просування ВТМ на цифрових полицях
  • Антон Чабан, Провідний фахівець з розвитку Департамент Власна торгова марка ТОВ "ЕПІЦЕНТР К". Тема: Private Label, що змінюють правила гри.
  • Олена Дзюбан, Business Success Manager PlanoHero. Тема: Від полиці до прибутку: 8 кроків до ефективного мерчандайзингу
  • Денисовець Яніна, менеджер з продажу ГК "Центр Бізнес-Технологій". Тема: "SaaS BAS: Надійне управління бізнесом в умовах нестабільного енергопостачання"
  • Туренко Максим, Комерційний директор ТОВ «SHERIFF. Тема: Переосмислення стратегії просування: перехід на нові ринки й відмежування від конкурентів
  • Антон Степанюк, співзасновник та маркетинг директор першого українського кулінарного застосунку Culinara. Тема: Culinara - Перший Український Кулінарний Додаток. Ідея, Створення, Партнерство.

Спецпроекти конференції!

  • Столи переговорів – Для учасників конференції 6 вересня в Києві будуть організовані столи перемовин «постачальник-мережа».
  • Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.
  • Вручення Національних премій PrivateLabel-2024

Повна програма та Реєстрація тут

Контакти: +38 067-502-30-13, [email protected]

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#конференція PrivateLabel-2024 #Trade Master Group
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...