• Головна
  • Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід
Новини компаній
09:00, 15 липня

Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід

Новини компаній
Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід, фото-1

В Києві 5-6 вересня у складі 500+ учасників пройде XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу .

Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Партнери виставки

  • Генеральний Партнер – STRATEG
  • Батарейки НАША СИЛА - Наш Сильний Партнер
  • IT Партнер - Спілка Автоматизаторів Бізнесу
  • Головний партнер з міжнародної доставки вантажів - Freight Transport Partner
  • Технологічний партнер - Listex
  • Партнер з лояльності - Art Nation
  • Трансформаційний Партнер – EALC
  • Партнер кава-брейку – Liberti

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

  • Модератор, Сергій Мицик, комерційний директор КФ "Десна"
  • Марина Забарило, генеральний Директор Consumer Panel Services GfK. Тема: Аналітика та тенденції в розвитку ВТМ (тема уточняється)
  • Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine. Тема: Позиціонування власної торгової марки: як створити привабливий бренд?
  • Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна" Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.
  • Ігор Руденко, засновник бренду "НАША СИЛА". Тема: Вибудова власної торгівельної марки в категорії барарейок.
  • Алла Ковалевська, комерційна директорка «Auchan Україна». Тема: Екологічна еволюція в PrivateLabel: Пакування та маркетинг для виходу українських ВТМ Ашан на міжнародний ринок
  • Олексій Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department Freight Transport Partner. Тема: Імпорт та експорт - Ефективна складова вашого бізнесу
  • Надія Підлісна, Директор департаменту з якості ЕКО МАРКЕТ. Тема: Стандарти виробництва ВТМ для успішної співпраці з мережами
  • Леся Іванченко, заступник генерального директора з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш". Тема: Архетипи в дизайні власної торгової марки.
  • Юлія Горбаченко, директор з якості, компанії BAKERY FOOD INVESTMENT. Тема: Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
  • Марина Борисова, директор маркетингу Компанії Ясенсвіт. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до Власної Торгової Марки: стратегії залучення та збереження клієнтів
  • Оксана Міцкевич, керівник центру розвитку Рітейлу ПрАТ «МХП». Тема: Створення сильної брендової історії: Використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
  • Ірина Яковченко, керівник з ВТМ мережі мультимаркетів Аврора. Тема уточняється
  • Сокирко Андрій, директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ "Вересень плюс". Тема: Створення та просування товарів ВТМ. Приклад «Файно Маркет».
  • Альона Штанько, начальник Управління ВТМ Metro Cash and Carry Ukraine та Жук Костянтин, менеджер з якості Metro Cash and Carry Ukraine. Тема: Як українському виробнику інтегруватися у зарубіжний ритейл.
  • Валерія Марфут, Заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів. Кейс ТМ JOY diapers for you.
  • Едуард Ахрамович - підприємець, візіонер, СЕО та засновник групи компаній Art Nation, першим запустив фіджитальні акції лояльності в Україні. Тема: Гейміфікація для збільшення продажів: кейс "Гусь Призолов".
  • Олег Мірошниченко, керівник напрямку власних брендів Suziria Group. Тема: Як побудувати преміальну міжнародну ВТМ: case study від Savory

На виставці збереться понад 1000 учасників!

Учасники зможуть відвідати 100 виставкових стенда виробників товарів FMCG рішень та послуг

Спецпроекти конференції!

  • Столи переговорів
  • Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.
  • Вручення Національних премій PrivateLabel-2024

Повна програма та Реєстрація тут

Контакти: +38 067-502-30-13, [email protected]

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#афіша Київ #Private Label 2024 #бізнес події 2024
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...