• Головна
  • Після телефонного дзвінка нібито від банку киянин втратив 65 тисяч гривень: що вирішив суд
12:05, 25 червня

Після телефонного дзвінка нібито від банку киянин втратив 65 тисяч гривень: що вирішив суд

Після телефонного дзвінка нібито від банку киянин втратив 65 тисяч гривень: що вирішив суд

Клієнт "Ощадбанку" звернувся до правоохоронних органів, бо втратив з рахунку майже 65 тисяч гривень.

Про це повідомило видання Informator.

У жовтні минулого року чоловік отримав дзвінок від нібито "Ощадбанку" і почув, що фінустанова проводить авторизацію, тому необхідно відповісти на декілька запитань.

У чоловіка виникли сумніви. Він звернувся до банку щодо блокування своєї карти, а через якийсь час дізнався, що з карти без його відома зняли 64,99 тис. грн.

Клієнт банку звернувся з відповідною заявою до Нацполіції. Він також попросив "Ощадбанк" провести службове розслідування та повернути кошти.

Банк відповів, що зняття коштів з рахунку стало можливим через те, що реквізити карти стали відомі третім особам, тому відсутні підстави для їх повернення:

"24.10.2023 року о 12:55 чоловік за допомогою телефону здійснив реєстрацію у систему дистанційного банківського обслуговування "Ощад 24/7" та визначив спосіб входу в систему шляхом використання коду доступу, який надіслано банком на фінансовий номер телефону. Без введення коду, який направлявся на його фінансовий номер, вхід до системи "Ощад 24/7" та проведення операцій щодо перерахунку коштів неможливий, а згаданий код або біометрія були відомі тільки особі, яка здійснювала операції з платіжною карткою, а саме клієнту", - йшлося у відповіді фінустанови.

Але суд став на бік клієнта. У рішенні Солом'янського суду Києва, опублікованому 19 червня цього року, вказується, що "Ощадбанк" як відповідач не довів, що клієнт якось сприяв доступу до свого рахунку.

"Списання коштів відбулося не за його розпорядженням і він не повинен нести відповідальності. Виявивши безпідставне списання (перекази, зняття) коштів, він повідомив про цей факт банк та звернувся до поліції. Саме дії банку, на який покладено контроль та обов'язок перевірки всіх "підозрілих" транзакцій і при виявленні таких застосовувати право на блокування рахунку, призвели до негативних наслідків, що призвели до порушення прав клієнта. За таких обставин суд дійшов висновку про задоволення вимог позову", - наголосив суд.

Тому тепер з "Ощадбанку" на користь позивача стягнуть суму, яку він втратив.

Нагадаємо, раніше Кіберполіція повідомила про нову шахрайську схему, пов'язану з покупками на маркетплейсі.

Долучайтесь до нашого Telegram-каналу "Головні новини Києва - 44.ua", щоб бути в курсі всіх подій Києва, столичного регіону та України.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Київ #шахрайство #Нацполіція #Ощадбанк #хакери #кіберзлочинність
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...