Особистий бренд: 50 активних українок зібралися на благодійному бранчі Connecting Women
Розповідаємо, як пройшов бранч Connecting Women за участю Кристини Жидкової.
У самому серці Києва, у затишному еко-ресторані «Веранда на Дніпрі», нещодавно відбулася подія, яка стала справжньою перлиною для жінок, що обожнюють стиль і самовираження. Бранч «Бренд-терапія: Як відкрити свій потенціал через особистий бренд» зібрав чудових спікерок і неймовірну аудиторію жінок, які прагнуть розвиватися. Усі прийшли сюди за порцією натхнення, знань та новими контактами. А партнери заходу не залишили гостей без чудових подарунків.
Інна Гелетюк, завновниця Connecting Women, власниця медіа-холдингу EdiMedia (компанія відома брендами VIVA! Україна, Єдина, 4mama.ua, та ін.) надихнула аудиторію досвідом та знаннями про силу бренду ті особистого PR.
Вона не тільки говорила про бренд стратегії для жінок, а й ділилася особистим досвідом як взаємодія з медіа та сила ком’юніті допомагають жінкам розвивати свої справи.
Кристина Жидкова, засновниця діджитал-агенції LIFT18, виступила не лише як спікерка, а й як приклад успішної жінки-бренда.
Кристина розповідала захопливі історії з власного досвіду і демонструвала, як цифрові тренди можуть стати могутнім інструментом у руках сучасної жінки для проявлення її талантів.
Серед гостей заходу були Юла, Ілона Гвоздьова, Ганна Маліновська, Тетяна Аборонок, Людмила Пишна, Ірина Заверуха, Наталя Лімонова інші відомі бізнес вумен, суспільні діячки та творчі особистості.
Музичне оформлення від BRYANGIN, нової зірки української музичної сцени, додало бранчу особливої чарівності, гості насолоджувалися сучасними хітами від талановитого артисту.
Організатори підготували не лише цінні лекції, а й цікаві активності для гостей бранчу.
Захоплюючим став спеціальний сюрприз від українського бренду одягу Morandi та його засновниці Алли Коваленко. Бренд влаштував фешен показ, учасниці заходу змінювали свій стиль під керівництвом професіоналів. В колекціях бренду основний акцент зроблений на преміальні натуральні тканини та елементи ручної роботи.
А ось Центр косметології та корекції фігури ELC Esthetics представив вражаючий б'юті-перформанс. Одній з гостей бранчу випала унікальна можливість випробувати на собі процедуру «Fire & Ice» («Вогонь і лід»). «Це – одна з найпопулярніших голлівудських процедур для обличчя «на вихід», тобто для випадків, коли потрібно швидко привести себе в порядок без побічних ефектів і отримати помітний результат: зробити шкіру свіжішою, підтягнутою та гладкою», – поділилася засновниця центру Ольга Нічухіна. Ефект виявився вражаючим.
Б'юті-простір ELC Esthetics створений для сучасних жінок, які обирають себе та допомагають іншим. В ньому ви зможете зробити омолодження та підтягнення шкіри за допомогою мікроголкового RF-ліфтингу або інших доглядових та омолоджувальних процедур: релакс-масаж, антицелюлітні обгортання, ендосфера-терапія обличчя та тіла; безболісно позбавитись небажаного волосся. А також можете отримати консультацію лікаря-дерматолога стосовно догляду за шкірою та вибору професійної косметики для домашнього догляду.
Серед партнерів бранча був відомий французький дерматологічний бренд Eau Thermale Avene, який спеціалізується на догляді за чутливою шкірою. Їхні продукти, збагачені унікальною Термальною водою Авен, представили не тільки як ефективний засіб для здоров'я та краси шкіри, але й як ідеальне доповнення до особистого бренду кожної учасниці.
Учасницям заходу вдалося на власному досвіді оцінити якість та ефективність засобів Avene, а також дізнатися про можливості їх використання для вирішення специфічних проблем шкіри.
Під час бранчу організатори закликали до зборів на закупку дронів для 132-го окремого батальйону (Біла Церква), 114 бригади ТрО ЗСУ (Київська область), бойове розпорядження під Бахмутом. В батальйоні воює наш колега, головний редактор журналу «Приватний дім» (видавався компанією «Едімедіа») Іван Давиденко.
Майстрині студії PRO Beauty Studio забезпечили висококласні послуги з макіяжу та укладання волосся, дозволяючи кожній гості підкреслити свою унікальність і красу. Це не тільки додало впевненості учасницям, але й сприяло створенню особливої атмосфери на заході, де кожна могла відчути себе зіркою.
San Mare підкреслив атмосферу святковості ігристими винами, які додали італійський колорит у захід.
Італійське ігристе San Mare. Живи в стилі Італія. Живи в стилі San Mare.
Квіткова крамниця Чайна роза, яку розвивають жінки трьох поколінь, забезпечила флористичне оформлення заходу вишуканими композиціями.
Meetty Chocolate додав солодких вражень, представляючи органічний шоколад власного виробництва з Полтавської області.
Моршинська – водний партнер заходу, забезпечила гостей чистою та оздоровчою природною мінеральною водою.
Всі учасниці бранчу мали змогу взяти участь у розіграші чудових подарунків від ELC Esthetics та Eau Thermale Avene.
Також гості заходу отримали подарунки від партнерів заходу Eau Thermale Avene, Meetty Chocolate та «Чайна роза».
Особливу подяку висловлюємо команді Edimedia, яка організувала бранч: Анні Луценко та Ользі Женевській, графічній дизайн та SMM супровід події - Ольга Мірошниченко.
Наступний бранч заплановано на червень, слідкуйте за анонсами на сторінці Connecting Women.