Чому деформувався тунель між станціями метро "Деміївська"-"Либідська": відповідь КМДА
Причина деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" на синій гілці - у неякісному проєктуванні та будівництві цієї ділянки тунелю.
Про це повідомив "Київський метрополітен", посилаючись на директора департаменту транспортної інфраструктури Руслана Кандибора.
Експерти науково-дослідної судово-експертної установи зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки та неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки, уточнив Кандибор.
Саме тут, де проходить цей відрізок тунелю метро, надзвичайно складі гідрогеологічні умови: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного й середнього піску.
"Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. А втім, уже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати", - зазначив Кандибор.
Він додав, що зупинка руху цією ділянкою була своєчасною.
Директор "Київського метрополітену" Віктор Брагінський, зі свого боку, нагадав, що жодного дня станції синьої гілки не були зачинені.
Вже з 13 грудня було організовано двосторонній рух двома коліями між станціями "Теремки"-"Деміївська". Сполучення між станціями "Либідська" та "Деміївська" забезпечено наземним транспортом. Для зручності пасажирів зокрема створили чотири додаткові маршрути, на якому працює більше 70 автобусів та 20 тролейбусів. Ця кількість наземного транспорту може перевозити в пікові години більше 14 тис. пасажирів. На ділянці "Теремки"-"Деміївська" пасажиропотік становить більше 10 тис. осіб.
Нагадаємо, справу про будівництво метро на Виноградар відновлять у суді.
Досі не підписані на наш Telegram-канал "Головні новини Києва – 44.ua"? Тоді скоріше долучайтесь, щоб бути в курсі всіх подій та нічого не пропустити.