
5-е Щорічне Big Trade-marketing show-2020: У всі тяжкі
Дата і місце проведення
5 лютого 2021 р, в м. Києві відбудеться Головна Подія трейд-маркетингу України.
200 ТОП-маркетологів, керівників маркетингу і продажів, трейд-маркетингу, бренд-менеджменту, керівників програм лояльності, рітейлерів і постачальників, мерчандайзингові агентства, IT рішення для збільшення продажів в ритейлі, постачальники обладнання і ін. п'ятий рік поспіль зберуться на одному майданчику TradeMasterGroup в 2-х форматах- онлайн та офлайн.

Мега-подія для трейд-маркетологів України. Цього разу тема конференції в 2021 році - «У всі тяжкі», що несе в собі загальний настрій, з яким доводиться працювати трейд-маркетологам в цьому році. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, адже кожен доповідач представить свій виступ не у вигляді презентації, а в форматі міні-тренінгу. Жодне питання не залишиться без відповіді, ми подбаємо про це. Приходьте не один, а з колегами - весь контент несе виключно практичну цінність, тому філософських міркувань ви точно не почуєте. А також, тільки у нас Ви зможете побачити чи взяти участь в змаганнях мерчендазерів. Запрошуємо всіх на наймасштабнішу і ексклюзивну подію року! Буде цікаво!
НА ПОДІЇ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ:
- Які методи просування товарів зараз працюють?
- Як змінився купівельний шлях?
- Чи варто підключати онлайн-продажі? При яких умовах?
- Як перейти FMCG в E-COMMERCE?
- Як підвищити ефективність акції через діджітл?
- Що хочуть покупці від брендів в період кризи?
- Які теми під час карантину були найбільш вдало використані постачальниками і ритейлерами?
- Яку стратегію роботи з мережами вибрати?
- Як адаптувати рекламне повідомлення під нові умови?
- Висновок нового продукту в умовах тряски. Будуємо фінансову модель. Складаємо план акцій.
- Які зміни необхідні рітейлерам у взаємодії з постачальниками і покупцями?
- Щось змінилося в програмах лояльності? Де лояльність закінчується?
- Як додати нові канали збуту і тільки виграти від цього?
- Чи здатний, дизайн торгового простору підвищити лояльність покупців або потрібно дочекатися «кращих часів»?
СПЕЦПРОЕКТИ У РАМКАХ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- ВИСТАВКА ТОВАРІВ
- ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ MERCHANDISING BATTLE
- ОНЛАЙН-ПОЛИЦЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ НОВИНОК
ПРОГРАММА КОНФЕРЕНЦІЇ:
-
Тетяна Скоробогатова (Бельгія), продюсер BIG TradeMarketingSHOW, керівник маркетингу з 16 річним досвідом в рітейлі і FMCG, з темою: «Як додати нові канали збуту і тільки виграти від цього».
-
Марина Забарило, комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK виступить з темою: «Що хочуть покупці від брендів в період кризи?»
-
Юлія Вирва, комерційний директор, Premier FOOD (Mr.Grill) з темою: «Чи варто підключати онлайн продажу? При яких умовах? Якщо варто, то як? Як перейти FMCG e-commerce? Як підключити маркет-плейс?»
-
Андрій Боровський, керівник маркетингу будівельних сумішей «Хенкель Баутехнік Україна» представить тему: «Як підвищити ефективність акцій через digital?»
-
Марина Вознесенська, директор з маркетингу ТОВ «Київфарм» і мережі аптек «Будьте здорові», «Еко-аптека», «Економ-І-я» виступить з темою: «Клієнтоорієнтована стратегія в період соціальної турбулентності».
-
Дар'я Бахматова, керівник відділу розвитку ВТМ і оптимізації асортименту, «АТБ-Маркет» представить тему: «Колаборація брендів, як елемент просування товарів».
-
Василиса Петлицька, заступник директора з маркетингу EVA, виступить з темою: «Що значить бути одним з перших в світі? Досвід запуску мережею EVA акції колекціонування, з використанням електронних фішок».
-
Наталія Нікітенко, managing Director ТОВ СП «Соломія», з темою: «Як адаптувати рекламне повідомлення під нові умови?»
-
Роман Білецький, національний менеджер TIZIANO з темою: «Революція TIZIANO. Алюмінієвій банці бути чи не бути? Битва банки з пляшкою»
-
Гаррій Гнатовський, архітектор рішень «Слунь Україна» віступить з темою: «Новий рівень прогнозування промо: аналіз поведінки покупців і машинне навчання»
-
Людмила Мочальська, керівник програми лояльності ТМ «Родинна ковбаска» з темою: «Програма лояльності та штучний інтелект»
-
Тетяна Пащенко, директор по маркетингу та інноваціям в компанії MAY-Ukraine тема доповіді: «Виведення продукту в умовах тряски. Будуємо фінансову модель. Складаємо план акцій»
МИ В КНИЗІ РЕКОРДІВ УКРАЇНИ
На конференції Big Trade-Marketing Show-2020 відбувся 1-й Всеукраїнський MERCHANDISING BATTLE. У MERCHANDISING BATTLE взяли участь кращі мерчендайзингові і рекламні агентства, які працюють з викладенням і просуванням товарів в сучасній роздрібній торгівлі: Компанія «Мерчендайзинг-Про», ТОВ СП «Соломія» та Store Food Disribution LTD.
Запрошуємо Вашу команду мерчандайзерів також взяти участь у 2-му Всеукраїнському MERCHANDISING BATTLE!
Унікальна подія була відзначена представниками «Книги рекордів України», які зафіксували відразу кілька досягнень:найбільша конструкція з жерстяних банок, найбільша конструкція з коробок з чаєм, найбільша конструкція з харчових коробок.
Окрему нагороду отримала наша компанія-організатор Події «Трейд Майстер Груп» в зв'язку з встановленням рекорду України, як організатор наймасштабнішого бізнес-заходу в сфері трейд-маркетингу України!

Наші партнери:
- Офіційний Партнер - МАУ-Ukraine
- Офіційний Винний Партнер - Тiziano
- Чайний Партнер - SOLOMIA
- Поліграфічний Партнер - Друкарня Паперовий Змій
- IT Консалтинг Партнер - U&SLUNO
- За підтримки - Еurostand
- IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
- Партнер Кава-брейків - Trevi
- HR Партнер - Work.ua
- Трансформаційний Партнер - Youcoach
- Технологічний Партнер – Salesup\Berta
Реєструйтеся за посиланням і станьте частиною Великої Трейд-Маркетингової історії: реєстрація ТУТ
Для більш детальної інформації та швидкої реєстрації TradeMasterGroup, +38 (067) 505 25 24