Наші спецпроекти4
ННовинки кіно
ББлагодійні фонди
ББізнес під час війни
ППатріотична продукція
ЗЗамовляти друк поліграфії - це легко з Вольф: Практичні поради
Топ експертів нашого міста - Александра Кирницкая
Сортувати по:
Відгук про "FABO, інтернет-магазин косметики"
середа, 11 грудня 2024 р.
Дуже подобається імпонує засновниця Fabo. Але сервіс магазину не відповідає позиціюванню.
Замовляла різну косметику роками. Але ніколи не було надано дійсно гарної консультації. Я завжди даю шанс і спочатку гадаю, що це просто випадковість.
Коли хочешь обрати щось і вагаєшься, відповідають дуже довго, по декілька днів чекаєш. І відповідь така, що можна було не чекати і дійсно самій обрати) В інших магазинах якось все швидше і дійсно відчуваєш індивідуальний підхід. Ще були проблеми з оплатою. Вона не проходила, гроші не знімались, якісь помилки в системі. Замовляю товари онлайн постійно в різних магазинах і все нормально. А на Fabo не виходило, звернулась до банку, відповіли, що це питання до магазину. А магазин, що у нас все ідеально працює. Якщо б так 3-4 рази не повторювалось, я б дійсно вирішила, що це глюк тільки в мене. Але але…
Останні замовлення зовсім все відбувалось дивно. Чи забували про замовлення, чи потрібно бути супер ВІП клієнтом. Але затримки по декілька днів. Потім може виявитись, що продукції вже немає в наявності. Або просто затримки, про які повідомляють через інстаграм в сториз))) А я наприклад, замовляла через інтернет-магазин, чекала 4 дні поки буде відправка. Ну і дочекалась, вже коли вирушила в іншу країну) Але мені замовлення вже не потрібно, хоча все сплачено одразу.
Дивно для такого магазину. Читаю про те як круто в них налагоджені всі процеси. Але в реальності не зовсім так. Однак, дякую за відкриття деяких брендів, які я тепер замовляю в інших магазинах, бо сервіс набагато краще.
0
0