У Київській області будуть їздити тролейбуси з функцією "повербанк": подробиці

"‎Політехносервіс"‎ виготовляє тролейбуси з автономним ходом, а також батареї до них із можливістю зарядки від контактної мережі. Про це повідомив директор компанії Микола Кугут в інтерв'ю dev.ua.

У період війни енергетична незалежність залишається однією з головних цілей українців. З цієї причини представники бізнесу пропонують багато інновацій. 

Наприклад, з кінця 2020 року компанія "‎Політехносервіс"‎ створила спеціальну лабораторію для випробування електротранспорту. Зараз тут працюють 90–100 фахівців. У ході проведення тестувань вони розробили систему автономного ходу тролейбусів, яка показала високу ефективність та вже готова до використання.

Також не забувайте підписуватись на наш Telegram-канал "Головні новини Києва – 44.ua", щоб бути в курсі всіх подій та нічого не пропустити.

Як влаштована система автономного ходу?

Під час руху тролейбуса під контактною мережею він заряджає батарею. Її також можна заряджати від звичайної мережевої розетки в 380 V. Якщо на маршруті закінчується мережа, тролейбус автоматично складає струмоприймачі та продовжує рух. Пропорції такого руху 60% на 40%, де перше значення — це довжина маршруту під контактною мережею, друге — без неї. Таким чином батарея встигає зарядитися:

"‎Ми можемо корегувати цей показник під потреби міста і, думаю, можемо вийти на співвідношення 50/50%"‎, — каже співрозмовник.

Крім цього, компанія розробила ще одну інновацію для забезпечення енергетичної автономності наземного громадського транспорту — функцію "‎повербанк"‎. Маючи високовольтну батарею й перетворювач, тролейбус може в будь-який момент стати джерелом живлення, наприклад, для медичного закладу, у разі відсутності достатньої кількості енергопотачання.

Найближчим часом тролейбуси з системою автономного ходу та функцією "‎повербанк"‎ будуть курсувати на Київщині, а потім в інших регіонах України.

Раніше ми писали про те, що Працюватиме під час блекауту: у Києві відкрили новий McDonald's.