Маркетингові акції — не лише інструмент для залучення нових клієнтів, а й можливість віддячити постійним, даруючи їм вигідні пропозиції, знижки, подарунки та інші бонуси. Учасники акцій отримують більше, ніж товар — вони мають змогу здобути цінні призи і грошові винагороди.
Для чого компанії проводять акції?
Основна мета — збільшення впізнаваності бренду та лояльності клієнтів, стимулювання їх до покупок. Маркетингові акції дозволяють компаніям досягати цих цілей. Але від акцій виграє не лише бізнес, а й споживачі, які отримують можливість придбати товари чи послуги за привабливими цінами або одержати призи. Така взаємовигода є невід'ємною частиною сучасного маркетингу.
Міфи про маркетингові акції
Досить розповсюдженим є упередження, що всі акції — обман. Проте це не так. Іноді справді трапляються випадки шахрайства, але великі і відомі компанії, як-от "ІМІДЖ КЛУБ", завжди дотримуються політики прозорості й чесності.
На що звернути увагу, перш ніж узяти участь в акції?
Щоб не потрапити на гачок шахраїв, слід дізнатися якомога більше про організатора акції та ознайомитися з умовами участі в ній. Добросовісні компанії завжди відкрито надають правила, в яких чітко описано процес участі, терміни акції, а також умови отримання призів. До того ж на сайті мають бути інформація про попередні нагородження та фото переможців.
Реальна історія перемоги в акції та збагачення