Саме паперові пакети є екологічною упаковкою, яка може застосовуватись для багатьох споживчих товарів без шкоди для навколишнього середовища. Папір може перероблятися та розкладатися без шкоди для тварин, рослин, людей та природи загалом. Паперовий пакет виготовляється з різних видів паперу і застосовується для перенесення або зберігання різних товарів.
Переваги використання паперових пакетів
Джерело: vistapaket.es
Головна відмінність паперового пакета від поліетиленового – його повна біорозкладність. Поліетиленовий пакет розкладається від кількох десятків до сотень років і при цьому в довкілля потрапляє безліч шкідливих речовин, що завдають шкоди всьому живому. Для розкладання паперу достатньо всього кілька місяців, і він не залишає після себе відходів, які були б небезпечні для людей, тварин та рослин.
Крім цього, паперовий пакет більш універсальний, він краще тримає форму і в нього можна упаковувати практично будь-яку продукцію.
Єдиними перевагами поліетиленових пакетів можна вважати їхню стійкість до вологості та велику міцність. Однак сучасні технології дозволяють створювати паперові пакети, які здатні витримувати значні навантаження, а ламінація паперу підвищує його вологостійкість і дозволяє упаковувати навіть рідини (наприклад, молоко, соки тощо).
Види паперових пакетів
Різні розміри та види паперових пакетів дозволяють застосовувати їх у різних сферах.
Основні види паперових пакетів такі:
Крафт-пакети – виготовляються із міцного крафт-паперу, відмінно підходять для невеликих за розміром товарів та продуктів.
Пакети з ручками – виготовляються з більш щільного паперу, можуть бути з паперовими або мотузковими ручками, підходять для перенесення товарів.
Ламіновані пакети – виготовляються з паперу, на який наноситься шар ламінату, що захищає від вологи, застосовуються для упаковки преміальних товарів і подарунків.
Пакети з логотипом – застосовуються в маркетингових цілях для більшого впізнання брендів та магазинів.
Для виготовлення паперових пакетів можуть використовуватись різні види паперу: крейдований, офсетний, крафт-папір та різновиди дизайнерського паперу (плайк, імітлін, ефалін та ін.). Найчастіше застосовується саме крафт-папір. Він має достатню вологостійкість, міцний, його складно порвати. Цей вид паперу виготовляється з вторинної сировини і найчастіше буває білого або коричневого кольору. Дно пакетів із паперу буває плоским прямокутним або V-подібним.
Мотузкові ручки роблять із сплетеної в шнур товщиною 3 – 10 мм бавовняної, поліефірної та поліпропіленової нитки. Іноді застосовуються атласні чи репсові стрічки. Тканинні ручки можуть кріпитися як за допомогою люверсів, так і без. Паперові ручки виготовляються із крученого паперового шпагату (з крафтового паперу) або зі завальцованих у двох точках смужок крафта.
Застосування саме паперових пакетів має такі переваги:
Універсальність. Можуть бути використані для упаковки різних товарів: від продуктів харчування до одягу та інших виробів. Для впізнаваності бренду чи кампанії на них може бути нанесений логотип.
Екологічність. Папір для пакетів виготовляється з вторинної сировини, він може повторно перероблятися і біорозкладатися. Завдяки його застосуванню для пакування знижується обсяг відходів із пластику, на розкладання якого йдуть сотні років.
Естетичність. Паперові пакети виглядають поважно та стильно. У разі потреби на них можуть наноситись логотипи, орнаменти або принти.
Паперові пакети мають ряд недоліків:
Невелика міцність. Пакети з паперу не витримують такі ж навантаження, як пакети з поліетилену. Вони не завжди можуть застосовуватися повторно.
Вища ціна. Виробництво паперових пакетів буває дорожчим, ніж із пластику.
Чутливість до вологи. Для отримання вологостійкого паперового пакету необхідно ламінування, інакше він намокатиме і втрачатиме свою герметичність і міцність.
Пакети з паперу підходять для:
Кафе та ресторанів. Для впакування їжі на винос.
Продуктових та бакалійних магазинів. Для упаковки продуктів харчування, овочів та фруктів.
Магазини одягу, бутіків, магазинів побутової хімії, косметичних, галантерейних або інших побутових товарів. Упаковка виглядає стильно та створює еко-імідж маркетингових компаній. Нанесений на пакет логотип підвищує впізнаваність компанії чи бренду.
Пакети з паперу не можуть застосовуватися для гострих або важких предметів та у приміщеннях з підвищеною вологістю.
Паперові пакети широко застосовуються екологічно усвідомленими споживачами завдяки їхній універсальності, естетичності та екологічності. Багато фірм та компаній переходять саме на паперові пакети не тільки для дотримання закону (у деяких країнах обмежене застосування пластикової упаковки) або покращення іміджу, а й для покращення екологічної обстановки.
Пакети з паперу підвищують маркетингові можливості для бізнесу завдяки можливості їхнього брендування та підвищення впізнаваності компанії. Вони покращують імідж, залучаючи екологічно орієнтованих споживачів та демонстрацією турботи про екологію. Крім цього, в деяких країнах паперові пакети допомагають дотримуватись законодавства, яке обмежує застосування пластику для упаковки.
Якщо ви шукаєте якісні пакети з паперу, то в нашому магазині ви можете знайти широкий асортимент цих виробів. У нас є ламіновані або крафт-пакети з ручками без, пакети з логотипом і ручками. Ми готові виявляти індивідуальний підхід до кожного клієнта та допомагаємо вибирати правильну та якісну упаковку.