В Інституті електрозварювання закликали терміново закрити міст Патона на ремонт.
Про це в інтерв’ю LIGA.net заявив директор інституту Ігор Крівцун.
Він зазначив, що через корозію сильно зменшилась товщина металу нижнього пояса мосту. У деяких місцях вона становить 5 мм, а має бути втричі більшою.
Науковці з Інституту Патона зазначають, що руйнівні процеси на мосту розпочалися після 2013 року. Тоді під час заміни комунікацій під тротуарами довелося розбити асфальт і бетонну плиту. Під час цих робіт сміття потрапило на металеві конструкції мосту. При потраплянні вологи це прискорює корозію.
До того ж, за майже 71 рік експлуатації міст Патона жодного разу не зазнав капітального ремонту.
Згідно з попередніми оцінками, для відновлення мосту треба щонайменше 500 млн євро.
У 2017 році міст Патона був віднесений до п'ятого, "аварійного" стану експлуатації, що за нормативами передбачає припинення його використання. Проте міст не закрили, а лише зменшили кількість смуг руху.
А у 2021 р. київська влада, за наполяганням Мінінфраструктури, передала міст для ремонту в проєкт "Велике будівництво".
У серпні 2022 р. Кабмін заявляв, що виділив на реставрацію мосту 35 млн грн.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що "Київавтодор" готується до реконструкції ще шляхопроводу біля ст. м. "Дарниця".
Ми маємо Telegram-канал "Головні новини Києва - 44.ua" - джерело важливих, актуальних та перевірених новин Києва, столичного регіону та України. Долучайтесь.