Клієнт "Ощадбанку" звернувся до правоохоронних органів, бо втратив з рахунку майже 65 тисяч гривень.
Про це повідомило видання Informator.
У жовтні минулого року чоловік отримав дзвінок від нібито "Ощадбанку" і почув, що фінустанова проводить авторизацію, тому необхідно відповісти на декілька запитань.
У чоловіка виникли сумніви. Він звернувся до банку щодо блокування своєї карти, а через якийсь час дізнався, що з карти без його відома зняли 64,99 тис. грн.
Клієнт банку звернувся з відповідною заявою до Нацполіції. Він також попросив "Ощадбанк" провести службове розслідування та повернути кошти.
Банк відповів, що зняття коштів з рахунку стало можливим через те, що реквізити карти стали відомі третім особам, тому відсутні підстави для їх повернення: