«Музей Їжі» від родини брендів МХП – це захід у попап форматі, покликаний більше розповісти українцям про культуру та історію їжі в Україні. Ініційований брендами кулінарної компанії МХП, щоб розкрити цінність, красу та важливість української кухні.
"Музей Їжі": у Києві провели масштабну подію про історію та культуру їжі
«Ми виробляємо їжу, смачну, зручну й потрібну багатьом. Усі точно знають курочку «Наша Ряба», але це не єдиний бренд МХП – їх у нас 18. Продукти харчування – це те, що ми в МХП вміємо робити якісно. Ми хочемо, щоб наша їжа давала людям змогу інвестувати час не в приготування, а в найважливіше для себе – родину, хобі, навчання, дозвілля, відпочинок. А ще ми прагнемо, щоб українці сприймали їжу не лише як спосіб підтримати організм, а й відчували, що це – спосіб життя, мистецтво, культура. Тому «Музей Їжі» ми присвятили вивченню, збереженню і популяризації кулінарної спадщини України», – розповів заступник голови правління МХП з маркетингу Олег Шмуляєв.
«Музей Їжі» складався з різних елементів. Це, наприклад, інформаційно-інтерактивний стенд із цікавинками з історії та культури їжі: якими стравами багаті різні регіони України, чим любив ласувати Іван Франко, наскільки особливими є для української кухні курячі гомілки? На стенді гості музею могли дізнатися про традиційні страви різних регіонів, унікальні факти про улюблені інгредієнти українських страв, звички наших поетів та багато іншого. Стенд підготовлений командою брендів МХП спільно з експертами Ігорем Лільо, Маріанною Душар і Льолею Ландою.
Окрім цього, у «Музеї Їжі» від родини брендів МХП протягом двох днів працював власний фудкорт. На ньому можна було поласувати стравами від брендів МХП «Наша Ряба», «Апетитна», «М’ясомаркет», «Супер Філео», Döner Маркет: гомілками «Батерфляй», пловом, який куштували два президенти, ковбасками барбекю тощо. Кулінарні батли «Супер Шефео» від бренду «Супер Філео» та Аліка Мкртчяна, майстер-класи з приготування борщу та ліпки вареників від шеф-кухарки Ірини Рудневської, кулінарні квізи і розіграші подарунків стали родзинкою у масштабній програмі «Музею».
19 травня в межах «Музею Їжі» відбулося встановлення Рекорду України в номінації «Найбільша кількість гомілок, приготованих на грилі, в одній локації» від бренду «Наша Ряба» та шеф-кухаря, креативного директора кулінарного напряму МХП Аліка Мкртчяна. Гості заходу могли спостерігати, як на 30 мангалах рум’янились 3 949 курячих гомілок, а після встановлення Рекорду – і поласувати ними.
Участь в майстер-класах, кулінарних батлах та квізах пропонувалися гостям за посильний донат. Збирали кошти на реабілітацію військових та ветеранів у межах програми «МХП Поруч».