Adults Only: в Києві відбувся захід з інтригуючою назвою, який об’єднав українських жінок

9 березня в самому серці столиці відбувся жіночий фестиваль Adults Only від сміливого бренду “Така Мама” https://www.takamama.com.ua/ - основний лейтмотив заходу "Така як є" - розкрий свою зовнішню та внутрішню красу.

“Така Мама” (раніше “СуперМама - це я”) - це бренд, який займається організацією заходів для жінок та мам вже понад 5 років, невпинно покращують якість, наповнення та корисність заходів, сміливо повернулись до організаційної діяльності під час повномасштабної війни, щоб підтримувати благодійні фонди та дарувати користь жінкам в цей не легкий час.

Adults Only - один з багатьох запланованих заходів в 2024 році, передбачаються івенти різного формату.

Adults Only - це перший захід бренду, який відбувся лише для жінок, формат-експеримент. Так як основна тема заходу “Така як є” - розкрий свою зовнішню і внутрішню красу, дуже доречно що під час івенту жінка могла забути про свої повсякденні турботи, задачі і присвятити час лише собі.

Програма заходу насичена різноплановими активностями які входили у вартість квитка, учасниці фестивалю змогли отримати консультацію від провідної трихологині, розбір карти Human Desing, продегустувати крафтові наливки українського виробництва, прослухати лекції від сексолога, психолога, адвокатки, поспілкуватись з відомою українського журналісткою Мариною Кінах. Особливість заходів - це дружня атмосфера жіночого кола, можливість поспілкуватися з провідними експертами в невимушеній обстановці.

Основною подією став модний показ в якому прийняли участь учасниці заходу в якості моделей. Гості були в захваті від цього дійства, а учасниці показу доторкнулись та відчули себе справжніми зірками - спеціально для них були організовані зустрічі з дизайнером, індивідуальний підбір одягу, щоб підкреслити унікальність, справжні репетиції дефіле і професійні фото на згадку про цю чарівну зіркову мить.

Організатори заходу не перестають дивувати наповненістю фестивалів, окрім лекційної частини, модного дефіле, ярмарку з українськими товарами гостей вражали майстер-класом з запальної сальси, стендапом від відомого коміка, зона з безкоштовним макіяжем, дегустацією вина, кава-брейк з солодким пригощанням, величезним пакунком подарунків для кожної учасниці, розіграш коштовних призів від партнерів - вартість одного з подарунків 250 євро.

Заходи відвідують багато постійних гостей, які залишаються прихильниками бренду вже більше 5 років, але цього разу навіть вони були вражені масштабом заходу, рівнем організації та запропонованих активностей, кількістю подарунків. Соціальні мережі бренду переповнені схвальними відгуками від гостей та партнерів заходу.

Підписуйтесь на сторінку в інстаграм Така Мама https://www.instagram.com/takamama.com.ua/ - щоб не втратити таку чудову можливість провести час з користю та бути в курсі наступних заходів бренду!