Замість метро на Троєщину планують "Велике транспортне коло": що це таке і які проблеми вирішить

Замість будівництва класичного метро на Троєщину центральна влада пропонує збудувати метро наземне.

Про це заявив голова так званого Офісу трансформації Максим Бахматов в ефірі "Новини Live".

За його словами, вартість будівництва класичного метро на Троєщину складає 4 млрд грн/км.

"...таких грошей в принципі в країні вже не буде... Або відбудовуємо Маріуполь після перемоги, або ввалимо гроші в метро на Троєщину... Але троєщинці мають отримати свій транспорт", - сказав він.

Журналіст нагадав Бахматову, що була ідея залучити китайські компанії до цього метро: "Китайці мали це профінансувати".

На це Бахматов відповів: "Це все... Забудьте... Це Янукович і корупція... Ми також проводимо... розслідування".

Потім він розповів про проєкт "Велике транспортне коло".

"Це проєкт, який з'єднає, як ви бачите... Троєщину... Одним легким, одним стаціонарним мостом... Покриє всю Троєщину. Це наземне метро. Таке вже відкрилося у Тель-Авіві... і працює у Відні, у Франкфурті і т. ін. А саме головне - тут фіксована вартість, в середньому 10-12 млн євро на км. І будують міжнародні компанії за фінансування міжнародних інституцій, вкрасти буде неможливо", - заявив Бахматов.

Нагадаємо, у Кабміні розповіли, чи доведеться будувати новий міст Метро.

Не забувайте підписуватись на наш Telegram-канал "Головні новини Києва – 44.ua", щоб бути в курсі всіх подій.