За дві доби з моменту запуску чат-боту у Telegram для скарг на зачинені укриття надійшло більше півтисячі звернень по всій України. З них 28 – це скарги на недопуск у сховища з різних причин, а ще 220 заявників розповіли про зачинені укриття. З них 60 – по Києву.
Про це повідомив заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості України Тимур Ткаченко.
Ще більше новин читайте в нашому Telegram-каналі "Головні новини Києва – 44.ua". Також не забувайте підписуйтесь.
За його словами, кожну таку скаргу перенаправляють відповідальним за конкретне укриття у місцевих владах міст чи селищ. Відтак, у міського голови Віталія Кличка також отримають перелік укриттів, що були зачинені чи до яких не пропустили мешканців під час останніх атак на столицю.
Зокрема, як видно зі скрін-шоту, що виклав у мережу заступник міністра, киян не впускали до укриття, що розташоване за адресою "вул. Героїв полку Азов, 12" - це ТЦ "Lake Plaza" (колишній "Метрополіс") біля ст.м. "Оболонь" у Києві. Також не впускали до укриттів, що розташовані у житлових будинках, мешканців вулиць Кошиця та на Кудрявській.
На скрін-шоті зі скаргами видно три адреси у Києві, одна з них - ТЦ "Lake Plaza"
Чат-бот у Telegram було запущено 7 січня, якраз напередодні обстрілів території України "шахедами" та ракетами. Розповідаючи про ініціативу, Ткаченко запевнив: кожну скаргу вичитуватиме особисто, щоб коректно передати її місцевій владі. Заступник міністра попросив усіх скаржників коректно вказувати усі дані, які запитує в них бот для того, щоб реакція була вичерпною.
Також ми повідомляли про те, що у столичному регіоні в Telegram-месенджері запустили чат-бот "Київщина безпечна", де зібрані всі "пункти незламності" та укриття області.