8 вересня запрошуємо на конференцію - PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід

В Києві 8 вересня у складі 500+ учасників пройде XV Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу.

Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Вас чекає

  • 60 виставкових стендів виробників та компаній рішень та послуг для бізнесу.
  • 40 мереж на столах перемовин – Мережа-виробник
  • Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.
  • Вручення Національних премій PrivateLabel-2023.  PrivateLabel-2023 - бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ

Партнери виставки

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

ЗАЛА SPACE

Сергій Мицик, Directeur Commercial & Marketing (LLC Confectionery factory DESNA), комерційний директор (LLC Confectionery factory DESNA), — модератор.

Катерина Калюжна, аккаунт директор, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна, — Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів.

Наталія Петрик, керівник відділу бренд менеджменту ProCare. Компанія ProCare є виробником і дистриб'ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan, — Поетапна стратегія створення втм косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу.

Наталія Попова та Ольга Кронда. Наталія Попова – провідний професіонал відділу розвитку інноваційної екосистеми Департаменту розвитку інноваційного та креативного секторів ІР офісу та Ольга Кронда – представниця Департаменту «Академія інтелектуальної власності» IP офісу– Право інтелектуальної власності на торговельну марку.

Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку рітейлу МХП – «Секрети Шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів

Ясинський Олександр, співвласник ТОВ «ТЕРРА», комерційний директор - "Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики"

Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «РЕНДПАКО-ЕКО», випускник бізнес-школи MBA, 15-річний досвід роботи у сфері продажів, закупівель, управління, маркетингу, фінансового менеджменту та розвитку організацій. - Сучасні тенденції українського ринку упаковки у порівнянні з ринками Європи. Розбір Закону України № 1489 "Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України"

Федорова Олена та Стрельникова Ліна. Федорова Олена, директор з продажу ТК "Альбатрос". У компанії працює понад 12 років. Стрельникова Ліна Василівна - Керівник відділу роботи з торговельними мережами - "Усвідомлене споживання. що це таке, і чому про нього треба замислитись кожному. Приклад компанії повного циклу виробництва "ТК Альбатрос", Лідера з виробництва СТМ на ринку України.

Альона Руденко, комерційний директор ТОВ НАША СИЛА - ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА!

Галина Ободець, керівник департаменту ВТМ в мережі Єва - Як створити ефективну привабливу Private Label? ДіEVA точка зору

Данило Іванов, Business Development Manager Listex - Вплив інформаційних технологій на операційну ефективність роздрібної торгівлі: використання платформи Listex в контексті цифрової трансформації.

Олександр Кустреюк, Керівник проєкту Вчасно.EDI – Цифрові інструменти для автоматизації роботи роздрібних мереж та постачальників

Спікер Наталія Краснощок, Бренд-менеджер ВТМ VARUS - Люди купують у людей. Проєкт "Народний продукт у VARUS"

Шибаєв Павло, ТОВ "ГЕЛІОС ДІСТРІБЮШИН" (WOG) та Ябрик Василь, співвласник ТОВ «А.М.В.-КАРПАТИ» (вода «ТМ Крайна» Дика вода Закарпаття) - Ключові складові успішної колаборації: ідея, якість, дизайн, сервіс, просування. (На прикладі кобренд колабораціі в категорії Питна вода – ТМ WOG – ТМ Крайна).

Remy Medina (Нідерланди),Спеціаліст з роздрібних брендів IPLC – Від інновацій до реновацій: як розвиваються приватні торгові марки

Вікторія Ільченко, аналітик ГС «Спілка Автоматизаторів Бізнесу» - "Підвищення керованості виробництва для забезпечення вимог роботи з власною торговою маркою"

Денис Василюк, менеджер проєктів з іноваційних рішень для бізнесу Київстар - Автоматизації бізнес-процесів: наскільки важливо збирати дані та як з ними працювати.

ЗАЛА SHOW

Артем Харлашкін, Комерційний директор мережі магазинів SelectO - Модератор

Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів Рост – Етапи розвитку компанії паралельно з розвитком ВТМ

Людмила Головина, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Консультант з впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, — Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.

Олексій Крилов, Керівник відділу продажу послуг контрактного виробництва ТОВ Крайтекс-Сервіс та Світлана Попова, Керівник відділу маркетингу ТОВ Афіна-Груп - Відновлюємо виробництво - відбудовуємо країну! Як під час війни ТОВ Крайтекс-Сервіс запускає унікальне виробництво пральних порошків у Вінниці.

Валентина Ляшенко, Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) ДУ Офіс з розвитку підприємництва та експорту – Made in Ukraine – як Українському виробнику інтегруватися із зарубіжним ритейлером

Андрій Брик, керівник з розвитку продажів ЕТМ/ВТМ мережі аптек "Подорожник" - Архітектура ВТМ в аптечній мережі: системний підхід як основа росту.

Пашковський Сергій, General manager австрійського дослідницького холдингу 4Service™ - СХ та DIGITAL рішення для бізнесу: штучний інтелект та інші IT-інструменти для подолання кризи

Яковченко Ірина, керівник з ВТМ, мережа мультимаркетів Аврора та Ірина Бушуєва, арт Директор, компанія "Аврора Мультимаркет" - Стратегії розробки та запуску власної торгової марки: Ключові кроки і підходи

Дмитро Карпенко, General Manager Fillin Ukraine – Роботизація та автоматизація бізнес-процесів: кадрові зміни та виклики майбутнього

Леся Іванченко, заступник генерального директор з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш", — Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва?

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380675023013, +380675029900.