Google Ads або Facebook Ads: як краще просувати бізнес онлайн?

Онлайн-просування як у пошуковій мережі Google (разом із YouTube, за потреби), так і в соціальних мережах здатне принести українському бізнесу суттєву вигоду. За тієї лише умови, що ви правильно скористаєтеся наявними інструментами та не чекатимете неспіврозмірних результатів.

Що таке «правильно»? І на який ефект варто розраховувати? Розлогу відповідь і досвідченим бізнесменам, і початківцям в онлайні надають фахівці київської digital-агенції ТEASER. У команди за спиною 16 років досвіду і сотні успішних кейсів, тож занурюємося в експертизу!

І Google Ads, і Facebook Ads наразі дуже популярні та дієві, однак кожен із них має свої переваги і недоліки, а грамотна комплексна рекламна стратегія — це та сама «золота середина», де використовуються лише сильні сторони кожного з інструментів.

Яка різниця між Google Ads і Facebook Ads?

Отже, у вас є товар чи послуга, рекламний бюджет і бажання вкласти його в просування чи в Google Ads, чи в Facebook Ads. Як же краще вчинити?

Принципова різниця між демонстрацією вашої реклами у Google і Facebook полягає в наступному:

  • Google покаже вашу рекламу людині, яка цілеспрямовано шукає ваш продукт, себто вводить у пошуковий рядок назву товару/послуги, а то і з допоміжними словами «купити», «замовити», «ціна» тощо.
  • Facebook показує рекламу користувачам на основі їх інтересів, адже застосовує алгоритми вивчення і фіксації нашої поведінки у мережі, навіть якщо ми не повідомляємо про неї прямо, а лише опосередковано.

Іншими словами, Facebook Ads максимально корисний для побудови репутації бренда, щоб розказати про себе чи нагадати, запам’ятатися та сформувати імідж. Google Ads здатен продемонструвати вищу конверсію потенційних клієнтів, адже у Google ми цілеспрямовано щось шукаємо і, знайшовши, більш ймовірно станемо тим самим омріяним для бізнеса лідом.

Google Ads і Facebook Ads: плюси і мінуси

Серед переваг Google Ads для рекламодавця:

  • гнучкість налаштувань і широкий функціонал — створюйте текстові, відео, медійні і товарні оголошення, налаштовуйте їх на певну цільову аудиторію, вибирайте час і місце показу. І все це в межах визначеного вами бюджету;
  • оплата тільки і тільки за цільову дію, себто перехід за вашим оголошенням тих користувачів, яких зацікавила пропозиція, і вони опинилися на сайті, а не просто побачили рекламу;
  • зручний таргетинг і швидкий запуск реклами — ви можете показувати оголошення максимально лояльній аудиторії, що територіально перебуває у вказаному вами радіусі. На запуск реклами може знадобитися лише один день від часу поповнення балансу.

Що стосується недоліків Google Ads, до них можна віднести:

  • високу конкуренцію, адже Google вкрай популярний і що вища вартість кліку встановлена, то ймовірніше ваше оголошення побачить потенційний клієнт;
  • необхідність розібратися у налаштуваннях і постійно підтримувати рекламну активність. Цей недолік можна нівелювати, доручивши ведення рекламної кампанії фахівцям із відповідного різновиду онлайн-просування.

До переваг Facebook Ads відносять:

  • доступ до величезної аудиторії, включно з тими інтернет-користувачами, які не використовують прямі запити до пошуковика щодо цікавого їм товара чи послуги;
  • деталізований таргетинг, адже користувачі багато чого повідомляють мережі, включно з інтересами, географією, демографічними даними тощо;
  • потенціал органічного поширення, якщо ваша реклама дійсно зацікавить аудиторію, а якість товару чи послуги відповідатиме її очікуванням. Дуже ймовірно, що у подальшому ви отримаєте багато безкоштовного трафіку.

А як же недоліки Facebook Ads? До їх числа можна віднести:

  • якість отриманих заявок може бути низькою, адже користувачі соцмереж не завжди налаштовані на покупку;
  • жорстка модерація і наявність заборонених тем, це може становити проблему залежно від того, який товар чи послугу ви плануєте просувати.

Насправді ж, як і у випадку з Google Ads, просування у Facebook із більшою ймовірністю принесе хороший результат і мінімум проблем, якщо ви доручите роботу професіоналам.

Ще один секрет, як і загальний висновок цього огляду, полягає в тому, що і Google Ads, і Facebook Ads будуть ефективними для онлайн-просування тоді, коли рекламний бюджет між ними розподілити. Іншими словами, достойно позиціонуйте себе і в Google, і у соцмережах — тільки так ви розкажете про себе якомога більшій аудиторії з максимально високим рівнем конверсії від такої взаємодії.

Порада-бонус від команди ТEASER: комплексне просування в інтернеті, крім грамотної і доречної присутності в Google і Facebook, завжди доцільно урізноманітнити такими digital-активностями, як партизанський піар, робота з запереченнями, актуалізація Google Business, реєстрація на профільних ресурсах тощо. Такий комплекс заходів — запорука успіху для вашого бізнесу, і саме ТEASER радо допоможе вам із налагодженням ефективної онлайн-комунікації з потенційними клієнтами.