6-7 квітня 2023 року в Києві відбудуться XIV Міжнародна практична конференція
Food&NonFoodMaster-2023 та VI всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2023, які зберуть разом понад 400 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників. Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.
Аудиторія учасників конференції включатиме власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України й Європи, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів (від міжнародних компаній-лідерів до регіональних виробників продуктів харчування).
Партнерами конференції
- IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
- Партнер конференції - Компанія «НАТА ГРУП»
- Трансформаційний Партнер – YouCoach
- Партнер кава-брейків - ONE LOVE
У рамках конференції буде висвітлено:
- актуальні тренди FMCG галузі у 2023 році;
- як змінилася споживча поведінка, як адаптувати бізнес до нової реальності;;
- «Швидка комерція» (Q-Commerce): чому співпраця food- та non-food ритейлу зі службами експрес-доставки стає ще більш важливою;
- як оптимізувати торговий і виробничий бізнес у 2023 році: автоматизовані системи управління підприємством;
- перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах
- моделі категорійного менеджменту для мультиканального ритейлу;
- структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології;
- управління простором торгового залу через викладення на основі ролі категорії;
Учасники заходу зможуть:
- обмінятися позитивним досвідом співпраці з іншими постачальниками та ритейлерами;
- познайомитися зі свіжою аналітикою ринку товарів Food і Nonfood, трендами у відповідних категоріях;
- на підставі виступів експертів проаналізувати діяльність своєї компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;
- отримати нові ідеї й інсайти, які можна буде застосувати на практиці у своїй компанії;
- провести перемовини й укласти угоди про співпрацю в одному місці з понад 50 потенційними партнерами;
- неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з чинними партнерами;
- взяти участь у виставці виробників, а також рішень для оптимізації бізнесу ритейлерів і постачальників,
- представити свою компанію та новинки продукції на Галереї Новинок!