Команда PRNEWS.IO виступила з ініціативою на підтримку українських ЗМІ. Платформа пропонує бізнесу купувати публікації в українських медіа за допомогою каталогу. Щоб підтримати роботу редакцій під час війни, сервіс відмовився від комісії для власників українських сайтів.
Попри обстріли, ЗМІ України продовжують роботу на інформаційному фронті, публікують об'єктивні новини, фото-, аудіо- та відеодокази агресії Росії проти українського народу. Вони регулярно піддаються атакам хакерів, вносяться до списків ворогів та обмежуються в онлайн-доступі.
Дохід більшості незалежних ЗМІ до війни безпосередньо залежав від реклами. За даними PRNEWS.IO, з 24 лютого її обсяг скоротився на 90-100%. Редакції звертаються до представників медіа та бізнесів інших країн із проханням підтримати роботу журналістів. Однак, можливість прийняти гроші з-за кордону мають далеко не всі.
“Важливість роботи наших журналістів та редакцій, а також їх сміливість важко переоцінити. Залишаючись на території України, працюючи під обстрілами та з бомбосховищ, вони ризикують життям, готуючи та публікуючи об'єктивні новини про те, що відбувається у нашій країні. Тому наша команда пропонує вітчизняним та закордонним компаніям купувати рекламні публікації в українських медіа. Купуючи рекламу, ви допоможете голосу українських журналістів зміцніти та розповідати всьому світу про події в Україні”, — закликає Олександр Сторожук, член правління PRNEWS.IO.