Епікур святкує 4-річчя та дарує подарунки для споживачів

Торгова марка “Епікур” святкує 4 роки з першої появи на полицях супермаркетів. З нагоди річниці, команда бренду влаштувала “полювання за ретро пакуванням”, а тих, хто знайде продукцію в унікальному пакуванні дарує Сертифікати на тисячу гривень.

Про це йдеться на офіційній сторінці бренду в Фейсбук

“Так - так, саме чотири роки тому ви змогли придбати перших курчат Епікур вирощених без антибіотиків. І з нагоди цього свята даруємо чотири Сертифікати на 1000 гривень для наших споживачів”, - йдеться в повідомленні.

Так зване полювання на ретроупаковку розпочато, а переможців визначать 14 лютого на офіційних сторінках бренду в соціальних мережах.

Також виробник зазначив, що тираж продукції в ретро пакуванні лімітований. Та підказали, що чим більше придбати курчат в унікальному дизайні - тим більше шансів стати переможцем.

Читайте правила за посилання: https://bit.ly/34GPGI4

Зазначимо, що ТМ “Епікур” стали флагманом на українському ринку курятини, коли першими випустили продукцію, яка була вирощена без антибіотиків. За 4 роки всі інші українські виробники поступово перейшли на аналогічне вирощування та наразі курятина вирощена без антибіотиків стала обов’язковою умовою існування бренду на ринку.