У Києві відкрився ТРЦ Respublika Park із парком живих рослин усередині, першою в Україні аеродинамічною трубою, інноваційним digital-парком розваг Neopolis та найбільшим кінотеатром Multiplex.
12 листопада на Кільцевій дорозі, 1, за 9 хвилин від метро «Теремки», відкрився найбільший в Україні торгово-розважальний центр Respublika Park. Площа нового молу – 300 000 кв.м.
У Respublika Park розмістилося понад 500 магазинів відомих українських та зарубіжних брендів. У комплексі – 50 ресторанів у зоні food&beverage, найбільший кінотеатр Multiplex в Україні, флагманський супермаркет «Сільпо» та digital-парк розваг Neopolis. Одна з головних особливостей центру — унікальний формат суспільного простору під назвою «Оазис». Це справжній парк із живими рослинами, сухими фонтанами та зоною відпочинку, площею 2000 кв.м. Також у Respublika Park розташувалася перша в Україні аеродинамічна труба заввишки 16 метрів.
Американська гірка всередині Respublika Park потрапила до Книги рекордів України як найдовша всередині молу. Її довжина складає 501 метр. Експерт із рекордів України Віталій Зорін зафіксував і надав документ, що засвідчує рекорд.
Футуристичні конусоподібні фасади ТРЦ Respublika Park збурюють інтерес киян вже декілька років. І нарешті, 12 листопада 2012 року, інноваційний торгово-розважальний центр відчинив свої двері для відвідувачів!
Світ брендів
Головне, для чого призначені торгово-розважальні центри, звісно, — шопінг. Загальна площа торгової галереї ТРЦ Respublika Park становить 135 000 кв.м. Вибір вражає: представлені усі флагманські бренди групи Inditex – Zara, Bershka, Stradivarius, Oysho у нових дизайн-форматах. А також — універмаг одягу H&M, бренди компанії LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay), магазини мережі MTI (Intertop, Ecco, Geox, Skechers, Timberland, Marc O'Polo, The North Face, Vans, Armani Exchange, Tous, Pandora), магазини групи MD-Fashion (Under Armour, STEM, Tommy Hilfiger, Diesel, Calvin Klein, Mexx, Etam). Магазини електроніки представлені Comfy, «Фокстрот», Eldorado, «АЛЛО», Citrus, спортивні товари - ARENA, New Balance, PUMA, Nike, "Марафон", Intersport, Sportmaster та іншими. У галереї дитячих товарів розмістився флагманський формат магазину мережі «Антошка» (1500 кв.м), також «Будинок іграшок», LIBRARIUM, Chicco та інші. Пул орендарів доповнять магазини Jysk, DeFacto, LC Waikiki, Brocard, Yves Rocher, ЖАН, Master Zoo та багато інших. А для шанувальників «Сільпо», відомого своїми нестандартними рішеннями, буде приємним сюрпризом флагманський супермаркет мережі концепції «Бразилія» — його площа становить 10 тис. кв.м.
Загалом у ТРЦ буде близько 50 ресторанів (McDonald's, Salateira, Takahuli, Sushiya, Il Molino, Tbiliso, MasterBurger, «Львівські круасани» та інші оператори їжі), загальна площа яких – 9 300 кв.м.
А як же карантинні обмеження?
Як повідомили у компанії, «Для нас пріоритетом є життя та здоров'я як наших відвідувачів, так і співробітників, саме тому ми суворо дотримуємося всіх карантинних норм безпеки. Ми вживаємо посилених заходів і дотримуємося максимально можливого захисту зі свого боку». Таким чином, У ТРЦ створено пропускні пункти, де перевіряють документи про вакцинацію або дійсні ПЛР-тести, також для зручності гостей, поряд із центральними входами функціонують пункти експрес-тестування.
Зручність та інклюзивність
Перше, що приємно дивує вже на підході до ТРЦ Respublika Park – відсутність гігантського скупчення машин, характерна для інших подібних будівель. Річ у тім, що у ТРЦ Respublika Park повністю перенесли паркінг під будівлю. Це дало можливість обладнати магазинчики та кафе на фасадній частині ТРЦ та пожвавити його. Крім того, автовласникам не доведеться йти півкілометра під спекою (або ожеледицею) до потрібного магазину — з підземного паркінгу (у 3500 машиномісць) до ТРЦ ведуть траволатори та ліфти, до різних зон центру.
Проєктом передбачена така конфігурація будівлі, згідно з якою у Respublika Park зовсім відсутні холодні або тупикові зони. ТРЦ також повністю доступний для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, навіть у digital-парку розваг будуть представлені інклюзивні атракціони.
Чому парк?
Здавалося б, чим сьогодні можна вразити столичного покупця, спокушеного різноманітними торговими та розважальними центрами? Але ТРЦ Respublika Park це вдалося повністю: вигнуті галереї, побудовані дугою, пробуджують цікавість і перетворюють шопінг на захопливу пригоду. І, нарешті, на перетині двох галерей відкривається величезний атріум — Оазис, від якого просто перехоплює дух. Оазис — це справжній парк, з великою кількістю живих рослин (більше 2 000) і унікальною лавкою-лежанкою довжиною 150 метрів у формі безперервної вигнутої стрічки.
Також в Оазісі розміщена гідравлічна сцена, де відбуватимуться концерти та виступи, а також колесо огляду. А арт-об'єкти, розташовані там же, дозволять гостям зробити класні фото для сторіз.
Польоти наяву
Але це ще не все, чим може вразити атріум. Тут розташована єдина у своєму роді величезна вбудована аеротруба, де можна відчути весь захват вільного польоту, милуючись Оазисом! Її висота становить 20 метрів, 16 метрів вільного польоту, зокрема скляна колба 10 метрів, від підлоги до стелі атріуму. Діаметр труби – 3,7 метра знизу та 5 метрів вгорі. Таким форматом розваг може похвалитися далеко не кожна країна, не кажучи вже про місто чи ТРЦ — любителі гострих відчуттів вже незабаром зможуть планувати свої польоти.
Побачити наживо унікальний арт-об'єкт
Інсталяція-учасник всесвітньо відомого фестивалю перезимує на території Respublika Park! Арт-об’єкт Merman є метафоричною скульптурою напівзануреного плавця, який долає перешкоди. Цей проєкт єдиний серед 59 українських конкурсантів виграв грант від організаторів Burning Man і представить нашу країну на цьому популярному фестивалі в США в 2022 році.
Побачити величезну інсталяцію, розміром 3х3х12 метрів та вагою 2,5 тонни, можна всередині супермаркету «Сільпо» у ТРЦ Respublika Park. Надихатиме відвідувачів Merman до квітня 2022 року, а потім вирушить далі, щоб у серпні досягти пісків пустелі Блек-Рок.