Різниця в рівні сервісу в Європі та Україні величезна, вимоги й очікування європейського ринку незрівнянно вищі в порівнянні з українським ринком.
Однак українським компаніям необхідно вивчати європейський досвід, вчитися розуміти своїх споживачів, вивчати їхні очікування, оцінювати, наскільки вони відповідають їх очікуванням, щоб відповідати вимогам часу.
Про все це ми поговоримо на презентації «Формування позитивного customer experience на прикладі ринку Великобританії».
Основні питання, які ми розглянемо:
• Зв’язок рівня задоволеності клієнтів і частки ринку компаній в цифрах.
• Відносини з клієнтами – ключовий фактор в економіці відносин, методи кількісних показників.
• Складові обслуговування у формуванні позитивного досвіду клієнтів.
• Головні елементи побудови стратегії бізнесу, орієнтованої на клієнта
Презентація буде актуальна для всіх, хто зацікавлений в управлінні цінністю продукту компанії, в поліпшенні взаємодії компаній та клієнтів.
Ринки, що розглядаються: роздріб, банки, туризм, автомобільний, послуги, телекомунікація.
Наталя Тоцька – керівник компанії Customer Service, спеціалізується на вивченні задоволеності та поліпшенні лояльності з 2008-го року, має 12-ти річний досвід у сфері маркетингу та маркетингових дослідженнях. Customer Service сприяє поліпшенню customer experience, допомагає управляти цінністю продукту
компанії. Представник британської компанії TLF в СНД.